16 april 2013

Tillbaka

Hej bloggen!

Jag har inte glömt bort dig. Jag har varit på resa. Dålig tajming att åka bort precis efter en föreläsning, tidningsartiklar och uppmärksamhet så att du står alldeles ensam och tyst här när det kanske har hittat in nya besökare. Förlåt mig.

Nu är jag i alla fall tillbaka. Och jag vill umgås mera aktivt med dig. Jag vill gärna prata mera om konsumtion och kreativitet. Och så det här med företaget alltså, vartåt ska vi styra riktigt?

Men nu ska jag lägga mig. Imorgon är det vardag igen. Vi ses då!

2 kommentarer:

mammaspring.com sa...

Det här med konsumtion är rätt så spännande. Jag försöker medvetet rensa ur garderoben och lägga upp olika kombinationer v kläder och då det precis är gjort har jag en fungerande garderob. Men så sviker minnet och plötsligt står man där och tycker att man inte har något att ta på sig... Kan också bero på att glossiga magasin och framförallt glansbilder över allt skriker ut köp, köp, köp! Så den egna garderoben känns tyvärr alldeles ofta som både ointressant och tråkig!

Hannasvirrvarr sa...

Mammaspring - Ja, sådär är det verkligen! Vi borde bli bättre på att vara kreativ med de kläder vi har så de känns roligare och mer "egna". Man kan göra mycket fast man inte kan sy! :)