29 juli 2012

Gårdsloppisevenemang i Kaskö 2012

Välkomnande loppisskyltar överallt i Kaskö.  En hel del vackra trädgårdar också. Men egentligen inte så mycket grejer. Kändes lite som om evenemanget hade varat en vecka och bara resterna fanns kvar. Men två buntar med tyger och nåt smått plock köpte jag trots allt. Ett rätt så djärvt möbelfix. På torget fanns också försäljare. Jag kastade ett öga på den här fina 50-tals lampan. Och så tyckte jag de här lekbadkaren var ganska roliga.

Så här rapporterade jag förra året.

3 kommentarer:

Brit sa...

Very beautiful photos, greetings from France & happy summer !!!

Annie Sand sa...

Jag tyckte också utbudet var bättre och sämre, men roligt evenemang. Själv fyndade jag 3 stolar och en matta, allt för 17 euro så inte illa alls. :)

malin sa...

åh den lampan! :) jätteintressant blogg har du!