1 april 2013

Sol, skidor och moln

Ojdå, så det blev tyst på bloggen. Hela tiden något som kommer i vägen. Måste bara sticka mig in och bryta tystnaden nu.

På jobbet är det mycket men i alla fall bättre än för en månad sedan. Och som solen strålat den senaste veckan har man ju blivit riktigt yr. Jag har skidat mycket de senaste dagarna, idag fick jag ihop hela 15,5 km. För min del kunde snön få stanna några veckor till så jag hann skida ännu mera, nu när jag äntligen kommit igång. Sådär lagom i mars-april månadsskiftet.
Soliga dagar kan man äta på vår inglasade balkong som värms upp av solen och snart ska vi till Amsterdam. Det finns några moln på himlen men jag ska inte klaga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Jag vet inte om du har användning av sömnadstidningar. Men jag tänkte ändå tipsa dig om dessa eftersom jag försöker bli av med mina gamla...
http://www.findit.fi/fin/search/430551.htm