30 augusti 2010

Inte lite, inte

Lite mera dagstidnings-klipp-och-klistra-diktande.

13 kommentarer:

Hanna sa...

Ville bara säga att ja diggar starkt din blogg! Så många fina å kreativa idéer som du har och alla dina härliga loppisfynd! Önskar att ja hade mera av din kreativitet själv!
Du funderade på vad du ville bli som stor i ett inlägg, du råka inte se FSTs annons om pysslande frilansare till Strömsö i förra veckans ÅU (tror ja d va..)sku int d va ett najs jobb? ;)
Häls. En annan Hanna i Åbo :D

Hannasvirrvarr sa...

Tack så mycket, verkligen! Den positiva responsen är verkligen inspirerande :) Och jo, jag såg annonsen, det skulle vara ett helt fantastiskt jobb! :D

Galleri MochB sa...

Snart får du låta trycka upp en riktig bok. Jag skulle absolut köpa ett ex :O)

pimples sa...

Wow, de här är faktiskt megamegafina.
Trots att någon någongång någonstans tänkt på samma ide så är de här dina unika ord. Går ej att jämföra med något annat!

Jag skämtar inte när jag tror att du skulle kunna få en sådan här poesisamling publicerad! Så vackra.

Naja sa...

Allt är gjort i någon mån. man blir galen och apatisk om man fokuserar på det (tyvärr kan du lita på mig då det kommer till det...)
Dina dikter är jättefina! Jag vill också sen då jag har tid :)

Tofslan sa...

Har inte kikat på din blogg på flera veckor. Tog en bra stund att ta igen det jag missat ;) Hoppas du har d bra! KRAM

Hanna sa...

Sök jobbet om du känner att du har tid å lust! Bra på d vise när d e frilans så kan du ju bo kvar i Åbo...
man kan ju inte få något värre än ett nej. Alltid bra att kolla hur attraktiv man är på marknaden! ;)

rinkeli.ratata.fi sa...

Roligt att du kommenterade så hittade jag din blogg, fin poesi du har här :)

Anonym sa...

Wow... Vilket konstverk! Jag blir riktigt imponerad!

Man undrar: vad är det som är så mycket? Får en att fantisera lite... (Över 500 miljoner, men inte säkert, mycket är det ändå...)

De andra är också väldigt väldigt bra, men lite för uttryckliga för att vara den där TOPP-konsten...

Får jag köpa bladet av dig? :-)

/Micael.

Hannasvirrvarr sa...

Åh, tack så mycket för berömmet!

Det mesta har väl ett pris, men var du allvarlig? :)

Anonym sa...

Ja! Den är absolut helt HELT fantastisk! :-)

Vill du försöka hitta en passande liten inramning till den?

Du har ju smak och känsla för det estetiska...


/Micael.

Anonym sa...

Hej igen,

Nu tar du kanske chansen att göra nått galet, fick själv en ide:

Ett förstoringsglas i ett snöre fäst vid tavlan...

?

/Micael.

Hannasvirrvarr sa...

Micael, kanske du kunde maila mig, det är lättare att föra en diskussion där, det här inlägget ligger så långt bak. Jag ska försöka hitta en inramning...

Maila mig på: hanna0486@gmail.com