23 januari 2010

Bingo lönar sig

Av en händelse råkade jag infinna mig på en bingokväll igår. Så går det tydligen när man lämnas som gräsänka för några dagar. Till mitt försvar så var bingokvällen i alla fall ingen tillställning för pensionärer. Jag har spelat bingo en gång förr, på båten och tyckte det var jättetråkigt för jag fick aldrig några rader. Men igår gick det bra direkt från början och när två rader stod på spel så fick jag plötsligt bingo och blev alldeles till mig, ropade och dansade. Och ännu bättre. Den här schyssta loppisväskan blev mitt pris.

1 kommentar:

Bingo sa...

Grattis till vinsten! Det var länge sen jag såg den typen av vinster, verkar mest vara pengavinster numera. Jag kommer ihåg när man var liten och föräldrarna vann matkassar - det var tider det.. :)

Om du blir sugen på mer bingo så kan bingorama.se vara värt ett besök. Guide till svensk bingo på nätet som allt som oftast tipsar om hur man kan spela bingo gratis