16 december 2009

Kreativitet

Och plötsligt händer något jättespännande i mitt liv. Det är så spännande (för mig i alla fall, kanske inte för världen) att jag måste nämna det i bloggen fast jag inte (åtminstone i detta skede) vill avslöja vad det är.

För att lite stilla de nyfiknaste läsarnas undran så nej, jag har inte förlovat mig och nej, jag är inte gravid. Men! Jag googlar "kreativitet".

Och nu måste jag tyvärr slå ner mig själv lite med att gräva ner mig i skolarbete. Men sådär är det. Det är en glad dag.

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Låter spännande värra alltså och nu blev jag såå nyfiken!!!

Louise sa...

Jag får erkänna...jag är också nyfiken! :O)

Hannasvirrvarr sa...

Haha. Det är inte meningen att retas. Jag ska nog berätta så småningom :)

Stjärnor & Champagne sa...

Haha nu blir jag nyfiken som sjutton???

Kram Anne

Lundagård sa...

Det låter jättespännande, så kul, väntar på fortsättning!