19 oktober 2009

Hus på bild

Jag tycker om formerna och de raka linjerna som hus på bild bildar.

Idag när jag kom hem från jobbet ville jag så klart fota lite mera fynd och lära känna min kamera lite bättre men det fanns inte tillräckligt med dagsljus. Helt fel årstid att skaffa en ny kamera. Jag skulle helst ha tid flera timmar varje dag att leka och lära men får nöja mig med några timmar på veckosluten och det gör mig lite frustrerad faktiskt. Försöker övertyga mig om att det får ta sin tid.

Rolig händelse ikväll: Jag pratade med en av de bästa vänner, som jag om några dagar åker iväg på en resa tillsammans med. Det ska bli en så sjukt skön, rolig och avslappnande resa, förhoppningsvis med en massa loppisfynd också. Men! First things first. Nu är det gonattdags.

4 kommentarer:

Louise sa...

Javisst borde ju allt nytt få ta sin tid - så också att lära sig en ny kamera men men...jag förstår din känsla. Man vill ju direkt att allt ska klaffa !
Ha en bra fortsättning på veckan!

Galleri MochB sa...

Hänger inte med här i svängarna :O) Gillar hålet i den härliga eken - Wau!! Gillar också dina idéer med tändsticksaskarna... har likadana problem hos oss också med bräda stickor ;O)

eirikas sa...

Hittade hit tack vare kära syster min (Ida). Så spännande blogg du har och så vacker hösten är i Åbo! Skulle gärna bo där igen och 'utflykta' i terrängen jag med... Ifall det är OK så länkar jag gärna till dej!

Linda

Linus sa...

Va kul det låter med er resa! Om du vill kan du hålla ögonen öppna för sådana här glas:
http://linasofie.wordpress.com/2009/09/18/ga-ut-manniska/ (första bilden) Jag kan maila en tydligare bild..