23 april 2012

Måste. Städa.

Jag tittar mig omkring i röran och börjar känna att mitt mått är rågat nu. I många veckor har jag bara skuffat runt stöket för att få plats att tillverka saker, vilket dessutom har lämnat efter sig mera stök som jag bara har skjutit undan. Däremellan har jag köpt mera saker på loppis som inte har plockats upp och ordnats utan endera använts direkt eller blivit liggande i en påse på golvet tills vidare. Dessutom finns det ännu enstaka ouppackade lådor sedan vi flyttade in (suck).

Problemet (förutom att jag är slarvig och lämnar saker på hälft) är att jag aldrig tagit mig tid att ordna till det ordentligt här i rummet. Så väldigt få saker har sin egen plats.

Nu måste det bli ändring. Annars kommer det här lilla företagets död att bli dammråttor eller drunkning i tyger.

Inga kommentarer: