5 mars 2012

Klänning i återanvänt material?

Enligt blogger har sökordet "examensklänning 2012" gett fyra klick in på min blogg och det påminner mig om att jag skulle ha möjlighet att sy en examensklänning till våren eller varför inte en brudklänning till sommaren.

Det är förstås klänningar i andra hands-tyger som gäller. Jag har ett litet lager av loppistyger, till exempel det här här under som skulle vara otroligt fint som en 50-tals inspirerad klänning.

Frågor och intresse riktas till: hanna punkt enlund at gmail.com

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det där tyget har mamma och pappa på madrasser, men i gult och rosa!

Anonym sa...

Supersött tyg! Skulle bli jättefint i en klänning.
Emma

Fia aka. Mollys Mamma sa...

Jag skulle vilja ha en klänning Hanna. En RÖD med vita prickar! (Blå går också) MEN, den måste va i 50-tals stuk (rockabilly you know)Halterneck kanske med ett sött bälte? *drömmer*