13 oktober 2011

Några fynd


Blå papperssamlare, glasskål, två förpackningar vågigt band. En sockerburk i plast.

Tre uppläggningsfat i plast.

Fyra gånger svart. En silkesskjorta, en finsktillverkad kavaj, en väska och låga gummistövlar. Jag tvekade länge på väskan som kostade fem euro, men jag är nöjd med mitt beslut.
Gummistövlarna är jag extra nöjd över. Det är mitt fjärde par så nu tror jag att jag är fullt utrustad vad gäller gummistövlar. Jag har ett par tåliga, svarta Nokia-klassiker, ett par färgglada gula ett par med foder och klack och nu ett par låga.

5 kommentarer:

Red sa...

Vilken söt sockerburk! Och gummistövlarna var ett bra fynd, håller själv utkik efter liknande :)

Lundagård sa...

Fina grejer, speciellt bandet, burken och gummistövlarna (jag har ett par loppisfyndade likadana låga, men gula).

Husmor Anna sa...

Svart silkesskjorta = elegant. Har länge varit på jakt efter en, men inte hittat.

LOPPISTAN sa...

Ah, men vilka fynd. Nu känner jag att jag måste hinna med några loppisar i helgen. Trevlig helg!

Sanna sa...

Åhh skulle gärna följa med på dina loppisturer! Du hittar alltid så mycket fint! =)

Kraaaam
Sanna