8 oktober 2011

Ett sista stockholmsinlägg

Efter loppis i Täby hoppade vi i bilen och styrde tillbaka in till stan. Vi parkerade vid hotellet och skyndade genast in mot stan för att hinna med så många second handbutiker som möjligt. Aja har gjort ett så fint inlägg med en massa färgglada bilder. Kolla här!

När alla butiker stängt var vi alldeles slutkörda, vi hade dittills inte hunnit tänka på mat. Vi slog oss ner på första bästa matställe och i äkta blogganda fotade vi varandra.

Notera Ajas stilfulla huvudbonad, så fint med det ljusa, böljande håret.

Själv hade jag en liten scarf knuten i håret (räddar många dåliga hårsituationer).

Sen vill jag naturligtvis berätta att vi på fredagkvällen träffade Peter Siepen när vi åt på Fåtöljen (uppväxt med Sveriges teve som jag är kände jag genast igen honom). Vi pratade en stund med honom och han gav oss stockholmstipset på bilden ovan (jag är tyvärr inte så cool att jag slänger lappen genast).

1 kommentar:

magnus sa...

Kul, vi som var på Urban Deli förra helgen med våra Åbo-vänner. Dessvärre träffade vi inte Peter Siepen.
(http://perhonenlensi.blogspot.com/2011/10/viikonlopun-hengailut.html)