1 september 2011

Uppe före tuppen och lästips

Klockan 07.37 i morse slog jag mig ner i soffan framför Min Morgon och hade precis kommit hem från första arbetspasset på posten. Med mig i soffan hade jag en skön känsla. Det kan mycket väl hända att jag är gjord för att stiga upp klockan 3.30 på morgonen. Andra intryck är att det finns väldigt många adresser och tidningar att hålla reda på. Om det inte fanns en lista att tillgå vore det omöjligt att lära sig, det är lite svårt att förstå att de erfarna utdelarna inte behöver titta på listan.

Eftersom det var svårt att få sömn tidigt igår ska jag nu ta en tupplur. Under tiden kan ni t.ex. ta del av livsvisdom i bloggvärlden.

Malin (eller Dalai Malin om man vill) ger på begäran en lista med allmänna goda livsråd.

Linn skriver om karriärs- och prestationshets och uppmanar oss att ta det lugnt.

Joanna skriver på sin 33-års dag att hon älskar att bli äldre. Uppriskande! Och så finns det mycket vackra bilder på hennes blogg också.

Och Marica motiverar varför hon tycker det är idiotiskt att ha shopping som hobby.

Läsvärda inlägg allihopa!

Inga kommentarer: