10 april 2011

Klädbytardag vid Malakta


Ida och jag for iväg till Malax i förmiddags. Jag bar en påse fylld med kläder både till och från evenemanget.

Malakta var som väntat ett supercharmigt ställe.

Det fanns en massa fina blickfång.

Yesterday Once More var på plats och jag köpte en söt kjol för ett par euro.

Vi träffade Minna som också ska bli Marthainspiratör, hon hittade ett par röda skor och en snygg klänning som passade henne perfekt.

När vi gått genom kläderna blev det kaffe och muffins. Som jag kan älska att sitta ner och fika i lugn och ro! Dessutom i en estetiskt mycket tilltalande omgivning.

Jag satt och beundrade den här soffan. Det är exakt en sån här soffa jag vill ha! Exakt.

4 kommentarer:

mikaela sa...

varför, varför, missade jag det här? vet du hur ofta det ordnas? :)

Kamomilla sa...

Kanske de säljer soffan om du bönar och ber ;)

Hannasvirrvarr sa...

Synd att du missade, jag vet att de har ordnat förr så det blir säkert igen nån gång. Gissningsvis hösten...

Hannasvirrvarr sa...

Kamomilla - Jag frågade men det lyckades inte ;)