23 februari 2011

Att missa sig själv på radio

Igår var Radio Vega på besök till Reshop. Och redan i morse lär det ha sänts, tyvärr fick jag aldrig veta om det så jag missade mig själv. Man kan inte heller lyssna på det på nätet. Synd. För även om jag tycker det är generande att höra mig själv så är jag också nyfiken.

Precis samma sak hände när jag pratade om Folhälsans Storasysterverksamhet på x3m i höstas. Ja, eller då visste jag när det skulle sändas men glömde bort det. Det fick jag aldrig heller höra.

3 kommentarer:

All The Things I Love sa...

Ibland kanske det bara är bra att man inte hör allt. Själv är jag glad att jag missade mig själv på radion för mångamångamånga år sen då jag och en kompis medverkade i ett kockprogram i x3m och intervjuaren frågade mig vad man kunde ersätta köttet med om man var vegetarian. "Korv" svarade jag. Piiinsamt!

Unknown sa...

All the things I love - Hahaha, den var bra!

Anonym sa...

Ens egen röst låter aldrig som man tror... Jag lyssnade på mitt eget radioprogram en gång, gjorde inte det igen...

Mvh

Micael.