31 januari 2011

Låt oss inspireras tillsammans!

Bor du i närheten av Närpes och tycker om att gå på loppis? Då är det nu dags att anmäla sig till min workshop vid Närpes vuxeninstitut. Workshopen har det lagom fåniga namnet Att leva loppan på loppisar! Den äger rum i stadshuset, tisdagen den 22 februari, kl. 18.30-21.00. Gå in på vuxeninstitutets hemsida för mera info och anmälning, som bör göras senast 8.2.

Det kanske finns läsare som är anmälda? Om ni vill har ni ännu chans att påverka innehållet på inspirationskvällen. Inget är hugget i sten. Jag har tänkt mig att det blir mycket diskussioner och tankeövningar som utmanar kreativiteten.

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Jag vill jag vill jag villl..... men såå många kilometerar här emellan och så lite tid.

Sanna sa...

Hade jag haft möjlighet så.. =)

Krisses hantverk sa...

Jag är anmäld :D

Hannasvirrvarr sa...

Kamomilla, Sanna - Avstånd kan vara så tråkiga ibland!

Krisse - Kul! :D

Galleri MochB sa...

Och jag är anmäld :O)