25 november 2010

Inte så mycket hejsan just nu

Lite så här känner jag mig. Både inombords och vad gäller lägenheten.

Med en flytt på kommande finns det inga ambitioner kvar för det nuvarande. Men jag har inte heller någon ork att sätta på flytten. Så inga lådor packas.

Jag går till jobbet. Jag går hem från jobbet. Lägger mig en stund med en bok. Äter när det serveras mat (tack Anders). Hänger kanske i soffan, eller läser vidare. Lägger mig. Sover. Vaknar. Går till jobbet. Och huvudet är fyllt med bomull.

Det blir bättre när vi är på plats i vårt nya hem. Just nu. Not so much.

2 kommentarer:

Come again secondhand sa...

jag vet hur det känns. Vi skall också flytta nu innan jul. Och huxflux blev flytten framflyttad en vecka. Så nu borde jag vrålpacka för att vi skall hinna… men. nej. Ingen inspiration direkt. Och ingen ide´att fixa så mycket hemma, vi ska ju ändå flytta strax..

styrkekram!

Hannasvirrvarr sa...

Exakt, ingen idé att ens städa..

Styrkekramar till dig med!