1 november 2010

Hoo, hoo


I går köpte jag en pikuliten uggla på loppis.

8 kommentarer:

Naja sa...

Jag satt och funderade hur du gjort pratbubblan utan att först se "stativet". Roligt. Så hands-on.
Så en fråga, vad har du för kamera. Jag vet vilken lins du använt här (den nya) men vad har du för hus?

Hannasvirrvarr sa...

Hihi, tack! Huset är Canons simplaste och billigaste: EOS 1000D.

All The Things I Love sa...

Vilken rolig bild! :D

Kamomilla sa...

Ho vad kul den var!

Lundagård sa...

hoho vilken härlig bild :-)

Johanna.B sa...

Hihi, jag gillar bilden på din lilla miniuggla. Himla söt!

Kram
/Johanna

Anna/Rackarungar sa...

Extra gulligt att ugglan ser ut att ha lite lätt synfel på vänster öga.

Kram Anna

Hannasvirrvarr sa...

Anna - Ja, haha, det är sant, det hade jag inte lagt märke till :)