1 oktober 2010

Svart och vitt


På tal om att fynda i föräldrahemmet, den här randiga skjortan skulle mamma göra sig av med. Att den är lite för kort för att använda med strumpbyxor kan man lösa med en lång kofta.


Och här ser ni min första synd mot våga vägra nyköp. Men jag lovade ju aldrig vara hundraprocentig. Jag fastnade för de här skorna i Halpa-Halli av alla ställen och gjorde ett impulsköp, helt emot det jag förespråkar.

Å andra sidan tro jag inte att fanatism i någon form är sunt så mitt skoköp förklarar jag som ett sundhetstecken.

3 kommentarer:

maskrosbarn sa...

skjortan är jättefin. de säljer ju en liknande på H&M just nu..har sneglat på den och skulle hemskt gärna hitta en liknande i min mammas garderob. :)

LissenTo sa...

Snygg skjorta,och hela outfiten ser jättesnyggt ut!

Caféet ovan såg mysigt ut, också.

Ha en bra start på den nya veckan.//Lissen

Annika sa...

Snygg outfit! Roligt när man kan fynda i föräldrars garderob:)