8 oktober 2010

Minus och plus

För kanske en vecka sedan plockade jag ihop ett AdLibris-paket utan att ännu beställa det. Idag när jag kollade in listan och tänkte att det var dags att få iväg beställningen ser jag att den bok som jag allra helst ville ha, boken som var anledningen till att jag över huvud taget plockade ihop en beställning, hade tagit slut. Så surt!

För att återställa jämvikten gick jag till Akademen och köpte det sista exemplaret av The Sartorialist som var nedsatt till 12,90.

Förresten, du som under de senaste dagarna slängt iväg en adlibris-beställning på den förstnämnda boken kan genast krypa till korset och erkänna här under i en kommentar. Du kommer en tid framöver att finnas på min svarta lista. Nånej. I ärlighetens namn har du väldans bra smak.

1 kommentar:

elin sa...

jag beställde den boken från adlibris! men det var flera vekor sen så jag tog inte din! :) den är superfin, hoppas den kommer in snart igen så du får den!