15 september 2010

Pysselkväll vecka 37


Så möttes pysselgruppen upp igen, i Johannas fina lägenhet. Det var Lisa, Nanó (som inte hann fastna på bild) och vår nyaste medlem Elin.

Johanna hade ett fint rosetthalsband.

Och Elin en superfin rosettatuering. Det är såna där tatueringar som gör mig sugen på att även själv ta en.

Johanna bjöd på plastpärlor som man "pripplade" med i dagis, roligt att sitta och plocka och plocka.

På hemvägen gick jag förbi Finlaysons skyltfönster och suktade efter vackra satinsängkläder.

Och gladde mig åt upplysta träd längs ån. Återigen en trevlig kväll!

5 kommentarer:

Anna/Rackarungar sa...

Men åh, pysselkväll igen. Nu blir jag avundsjuk på riktigt!

Hannasvirrvarr sa...

Anna- Om du är riktigt sugen på riktigt försök att gör en efterlysning på din blogg. Så gjorde jag och så var det tre tjejer som nappade och sen har vi blivit fler och fler :)

Peppe sa...

vilken fin kväll!

pimples.ratata.fi sa...

Åh vad ilsken jag blir över min fritidskränkande skolstress just nu :'( gråt&yl&tandagnissel. Ser ut som en underbar kväll!

Hannasvirrvarr sa...

Pimples - Det var jättesynd att du inte kunde komma. Men förr eller senare ;)