14 september 2010

Min kamera sviker eller Nyttan med facebook

På tal om (på andra bloggar) att just bloggar kan vara till nytta, idag hade jag riktigt stor hjälp av ett annat socialt medium, allas vårt facebook. Mitt kamerabatteri laddade ur och min laddare har konstaterats kvarglömd i Esse, dit jag inte ska förrän om ett par veckor. Ett hjälprop på facebook gav snabbt svar och nyss hämtade jag en laddare av min räddare i nöden, Ronja.

Fabrikens tisdagstema (stolar) hann jag tyvärr inte med idag på grund av kameralöshet, men kanske jag hinner imorgon istället.

Nu ska jag hoppa ner mellan de här estetiska lakanen och komma någon vart i boken jag håller på med.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Hanna!
Tack för besöket hos mig!

Vilka fina lakan o en sån snygg sänggavel man skymtar där på bilden!

Kraam Jenny

Ricke the fastighetsexpert sa...

...och jag blir alltid lika inspirerad av att läsa din blogg!...

:) Superkul!

fiazoo sa...

hit kommer jag tillbaka flera gånger. tack för idag!