7 september 2010

Kom med och pyssla?

Äh, bara att konstatera faktum: jag hinner inte kvalitetsblogga idag. Fabrikens tisdagstema måste jag stå över idag men vill ni ta del av barnrumsinspiration så klicka in er.

Det jag däremot har hunnit med idag är att jobba flitigt, fynda en påse full (återkommer till det en annan dag) och hänga på en lång och skön eftermiddagscider med en vän. Ingen dålig dag med andra ord.

Ett ärende har jag ändå ikväll. Syjuntan, eller pysselgruppen som den kanske mest har kallats, ska börja träffas igen! Nu på torsdag här hos mig. Hör av dig om du är intresserad av att hänga på så får du mera info (under etiketten "syjunta" finns också ledtrådar till vad vår pysselgrupp är).

2 kommentarer:

Naja sa...

VILL så gärna! Men tänker varken flytta eller pendla just nu...

Hannasvirrvarr sa...

Ja ibland kan avstånd vara så tråkigt...