26 augusti 2010

En blandad faktapåse

Så fick jag en fin nomination av Naja och som sig bör kommer här 7 fakta om mig:

1. Mitt ordningssinne är väldigt varierande beroende på vad det gäller. Hemma har jag inga problem med att samla gigantiska klädhögar på golvet medan jag har grymt välordnade mappar på datorn på jobbet.

2. Jag börjar svettas otroligt snabbt, det är som om min kropp förivrar sig så fort jag rör på mig (Anders påstår att det är jag som stressar och rör mig hetsigt).

3. När jag var liten ville jag bli polis, sen jockey (alltså galoppryttare, INTE discjockey), sen elithoppryttare, sen frisör och sen lärare. Idag vill jag inte ha någondera av de yrken. Vad jag vill bli vet jag inte.

4. Jag tycker att balett är alldeles magiskt vackert (i alla fall när det är riktiga proffs som är i farten).

5. Jag är inte det minsta höjdrädd, kittel i magen är ljuvligt.

6. Jag har lättare att uttrycka mig i skrift än i tal.

7. Jag skulle gärna jobba några år med att köra lastbil, det skulle vara en skön kontrast.

2 kommentarer:

Lundagård sa...

Du skriver alltid så kul och visar roliga saker, därav börjar det snurra så mycket tankar i hjärnan att jag inte alls kommer mig för att kommentera. Förutom nu då!

Hannasvirrvarr sa...

Och tack så hemskt mycket, det var en fin kommentar :)