2 mars 2010

Nostalgiresa

Det går i vågor. Just nu är jag nära toppen på saknar-långt-hårsvall-vågen. Då måste jag alltid titta på gamla bilder som visar mitt långa hår.


Sen hände det här:
Plötsligt återstod 3 mm av hårsvallet (resten hamnade i en soptunna ute på en ö). Förstås ångrar jag inte en sekund att jag lät raka av mig håret, det var faktiskt en av de bästa upplevelserna i mitt liv.

Men jag är mer än redo för långt hår igen (och det skulle jag också ha om jag inte varit så dum att jag anmält mig som hårmodell när jag nästan nått axellängd).

4 kommentarer:

Peppe sa...

Herregud så du är cool som rakade bort allt hår. Jag vill, men vågar inte.

Hannasvirrvarr sa...

Jani sa "du vågar int" och sen hade jag inget val.

Tofslan sa...

När ha du varit hårmodell, å hur ser du ut nu? :P

Hannasvirrvarr sa...

Nä, alltså det var för ett år sen. Här: http://hannasvirrvarr.blogspot.com/2009/03/ny-i-haret.html