18 mars 2010

Muntert värre

Idag har jag väntat så länge på bussar (frysande, smått förkyld i snöstorm) att jag nästan började gråta till sist. Fick mota tillbaka tårarna genom att stå och småsvära för mig själv.

Och så det här förbannade snöfallet.

Jag har inte klagat genom hela vintern, jag tycker det har varit fint med mycket snö och att det finns mycket snö kvar i mitten av mars det kan jag också acceptera. Men INTE att det SNÖAR en HEL VECKA i mitten av mars. Det ska INTE KOMMA MERA SNÖ NU!

Puh. Det var bara det. (Ni får ursäkta min munterhet, vi skyller på sjukdom.)

3 kommentarer:

hani sa...

jag svär minst lika mycket åt all snö o all flunssa! men vi ses i moron :D jag trotsar all värk för jag vet att jag kommer ångra mig resten av livet annars...

Peppe sa...

Som jag HATAR att vänta på bussar. Du har all min sympati.

Hannasvirrvarr sa...

Hani - Jaa, det känns som att det inte är ett alternativ att stanna hemma fast man vet att man kanske borde.

Peppe - Tack, det känns lite bättre.