16 oktober 2009

Myror i brallan

Jag sitter nästan och studsar på min skrivbordsstol på jobbet. Jag är så uppspelt inför min lediga helg och kan knappt vänta tills jobbdagen är slut. Jag ska:
  • Gå på loppis (åtminstone två stora)
  • Fotografera i ordentligt dagsljus
  • Umgås och mysa med min sambo, vi kanske beger oss iväg till en eklund på picknick
  • Sova tills jag vaknar på mornarna (kan betyda halv 8, kan lika gärna betyda 12 men om jag har lika mycket myror i brallan i morgon så ligger jag säkert och stirrar klarvaken redan halv 7 och står vid loppiset och "slickar på dörren" fyra timmar innan de öppnar)
  • Blogga

4 kommentarer:

Hannis sa...

Hehe,slickar på dörren!
Det var en bra beskrivning!

Ha en riktigt skön helg=))

Galleri MochB sa...

Låter som en toppenhelg :O) Besökte kanske en av de stora förra helgen, men fyndade faktiskt inget intressant... Hoppas du gör bättre fynd!

Engelska Villan sa...

Hej!
Vad härlig din dag låter! Å, jag blir avundsjuk :)
Vackra köksbilder du visar också i tidigare inlägg, det ser ut som ett underbart rum.
Kram Anna

Kamomilla sa...

Låter grejt! Jag var till Manhattan och länsikeskus förra lördagen. På manhattan hittade jag trälådan för en euro (i mitt förra inlägg) Happy happy!

Hoppas du fyndar något kul!!
Din helg kan bli helt härlig! Det hoppas jag i alla fall!