18 juni 2009

Vart tog tiden vägen?

Åhå, jag har inte bloggat på över två veckor. Och jag vet inte riktigt om jag har fått något annat gjort heller under veckorna. Tiden har bara lämnat mig i en rasande fart. Det som förstås har slukat en hel del tid är förflyttning mellan en massa orter. Åbo - Korpo - Åbo - Mjölbolsta - Ekenäs - Åbo - Hangö - Karis - Helsingfors - Karleby - Åbo - Helsingfors - Pernå - Åbo - Hangö - Åbo. Det är nog fråga om över 2000 km. Inom 10 dagar. En hel del euron fattigare men blåmärken (paintball), skratt och upplevelser rikare.

Har inte haft ork för något kreativt, fast det nog finns en hel del idéer som ligger och gror (och så har jag pratat till mig en gammal, trevlig hylla från kontoret som antagligen skulle ha slängts annars, har dock inte riktigt listat ut ännu hur och när jag ska få hem den). Just nu har jag mest blicken och tankarna på ljuset i tunneln (semester).

Det mest kreativa som faktiskt skett är lite klott på anteckningspapper under möte. Och med det klottet önskar jag er alla en riktigt skön midsommar ;) Puss!

Inga kommentarer: